Esemény

Kiemelt téma: Innováció 2020

A 200 fős konferencia kiemelt célja, hogy felületet biztosítson a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és teret adjon a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.

A konferencia helyszíne:
Budapest, New York Palota
1073 Budapest, Erzsébet körút 9–11.

Az esemény szervezői:
Dr. Prónay Bence és Rókusfalvy Pál

További információ:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
+36 23 50-1234

Szakmai együttműködő partnereink:
Miniszterelnökség
Magyar Turisztikai Ügynökség
Agrárminisztérium
Hegyközségek Nemzeti Tanácsa


Galéria

Ilyen volta a 2020-as konferencia programja

9.30-9.45
Köszöntő, programismertetés
Rókusfalvy Pál, a konferencia társszervezője
9.45-10.00
Hivatalos megnyitó
Agrárminisztérium
10.00-10.25
Borjogi és bormarketing aktualitások
Dr. Feldman Zsolt, mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Agrárminisztérium
10.25-10.45
Bor – Közösség – Marketing
Légli Ottó, elnök, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
10.45-11.20
Kávészünet
11.20-11.40
Távérzékelési módszerek és eszközök használata a szőlészetben
Dr. Tomor Tamás, tudományos főmunkatárs, igazgató, Debreceni Egyetem, Távérzékelési Szolgáltató Központ
11.40-12.05
Biológiai alapok - Alkalmazkodás a változó világhoz
Molnár Ákos, elnök, Magyar Szőlőszaporítóanyag Termesztők Szövetsége
12.05-12.30
Szőlészeti termelési monitoring rendszer használata a Csányi Pincészetnél
Nagy Roland, szőlész, Csányi Pincészet
12.30-13.40
Állófogadás
13.40-14.00
Innováció – visszatérés a gyökerekhez
Nikolaus Moser, tulajdonos, Sepp Moser Birtok
14.00-14.20
Bormarketing és borturizmus, egységes kommunikáció és márka-gondnokság
Szabó Áron, szálláshelyekért- és vendéglátásért felelő igazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség)
14.20-14.40
Közösségi médiaelemzés és új generációs piackutatás a magyar bor szolgálatában
Oláh István, operatív igazgató, D-Tag Analytics Zrt.
14.40-15.00
Mád: profit és romantika – a tulajdonos dilemmái
Kovács Károly, tulajdonos, Mad Wine Pincészet
15.00-15.20
Kávészünet
15.20-15.40
Innováció a zárásban
Kiss Edina, Product Line Manager, Vinventions
15.40-16.40
Bormarketing Kerekasztal – Téma:
A fogyasztói edukáció ereje

Résztvevők:

  • Bárczi-Elek Ágnes, beszerzési igazgató, Auchan Magyarország
  • Harmath Csaba, gasztronómiai szakértő, a Borkollégium oktatója
  • Unger Zsolt, marketingszakember, Unger and Partners
  • Wolf András, séf, New York Kávéház és Salon Étterem

Témavezető: Rókusfalvy Pál

Szervezés alatt - a programváltoztatás jogát a szervezők fenntartják! A további hazai és nemzetközi előadásokat folyamatosan töltjük fel!

Kiemelt Partnereink

Partnereink